چشم من ........
 
 

سازی از عشق,نت هایی از تنهایی...

 

\بله بله چشم من هر چي بگي گوش ميدم حتما

كاري يم ندارم كه حق با كيه چي كار اين حرفا دارم من اصلا

نره نره قلبم از ياد تو و يه سر بزن به قبلا

ببين كي مثل من عاشق تو بوده ببين كي ميخوادت قد من اقلا



اينو يادت باشه كه حال من خوبه با تو

يادت باشه همه زندگيم بود نگاتو

يادت باشه رفتي و بستي روم چشاتو

يادت باشه كه حال من خوبه با تو

يادت باشه همه زندگيم بود نگاتو

يادت باشه رفتي و بستي روم چشاتو



حالا كه اشكامو ديدي ميگي كه از من بريدي

ميگي كه چيزي نمونده بينمونو ازم نا اميدي

ميگي كه راه تو دوره ميگي خونه سوت و كوره

من ميگم دوسم نداري تو ميگي نه مگه زوره

اينو يادت باشه كه حال من خوبه با تو

يادت باشه همه زندگيم بود نگاتو

يادت باشه رفتي و بستي روم چشاتو

يادت باشه كه حال من خوبه با تو

يادت باشه همه زندگيم بود نگاتو

يادت باشه رفتي و بستي روم چشاتو



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 20 فروردين 1392برچسب:,

] [ 13:9 ] [ MONA** ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه